SİHİRLİ ŞEYLER LAZIM .

Otuz olmadan önce yapılacaklar diye meşhur bir listesi vardır herkesin. Neden 30 sınırdır onu da hiç bir zaman anlamamışımdır neden 40 değil yada neden bir sınır var ? neyse o konu ayrı bır yazı olur:) Herhalde 30 undan sonra artık sisteme uygun yaşamaya baslıyor ve butun çılgın fikirlerini 20li yaşlarda son buluyor yada benim gibi tipler var artık sisteme göre değil kendi zevkleri ve hayallerine göre yaşamayı ancak 20lerinin sonda farkediyor  ….

20li yaşlarımın başı … İktisat bölümüne başlayalı 6 ay falan geçmişti. Ekonomi ve ben … iyide ben uluslararası ilişkiler okuyacaktım elçiliklerde çalışcaktım . Zamanın standart hayalleri içerisinde okunabılecek en ıyı bolumlerden bırıydı . ıyı de ben ne olacaktım ?

sınıfta bu soru soruldu . ne olacaksınız mezun olunca ?

sırayla bankacı ,muhasebecı , fınans uzmanı devlet uzmanı vs… iyi de ben ?

ben bunlar için gelmemıştim ki dünyaya …

marka uzmanı !?  cevabını vermiştim

çünkü marka uzmanı olursam herhangı bır sektor ıcın bogulup gıtmeyecektım eglenecektım . ve ılerde bır gun kendı markamı kuracaktım .

yıllardır tuttugum bır lıste vardı . oraya bıle yazdıgımı farkettım .

“kendi markanı olustur.”

30 uma 1 kala icimde bir yerlerde duran bir şeyler yaratma içgüdüm iyice gün yüzüne çıktı . ve evet o listeden bir maddeyi daha siliyorum bu günlerde . Tutar tutmaz satar satmaz umrumda değil . Ben üretmek ve hayal kurmak için doğmuşum onu öğrenmem bile yetti. Yaratmadan üretmeden nasıl mutlu olur ki insan . Maddeye mana katmadan elindekinine hayallerini katmadan ?

işte böyle çıktı : ‪#‎Moondustworks‬ .

https://instagram.com/moondustworks/

Ay tozu ile yapılmış sihirli şeyler .

İnanan herkese mucize getirsin.

iyi olun akılda kalın .

sevgiyle.

Bir Cevap Yazın

