Bir Erkeğin Zihninden Kadın Olmayı Anlatmaya Çalıştım; Gününüz Kutlu Olsun!

DÜNYAYA YENİDEN GELSEM YİNE KADIN OLMAK İSTERDİM .

kadinlara-sevgi-1825

Ben bir kadınım, evrendeki pek çok şey gibi gizemliyim, en önemlisi de karşılıksız sevme gücüne sahibim. Sevmek ve sevilmek için varım, doğuştan edilgenim çünkü bir anneyim, hem erkeği hem de kadını doğurur, hayat veririm. Kendimi yeri doldurulamaz bu muhteşem duyguyla tamamlarım.

9 ay ve sonrasında 2 yıl hassas ve korunmasız olurum. Bu zayıf noktam nedeniyle çok fazla istismar edildim, doğal akışım bozuldu, bazen köle ve ikinci sınıf vatandaş oldum,  cinsel olarak nesneleştirildim, hor görüldüm, geçmiş çağlarda bilgeliği ararken cadı ilan edildim, diri diri yakıldım. Oysa ben özümde böyle değildim, potansiyelimi arıyor ve onu geliştirmeye çalışıyordum. Çünkü içimdeki sevgi; maddi ve fiziksel değil manevi ve duygusal. Bu yüzden tek bir sevgiyle doyarım, tek eşli olmayı yeğlerim. Aşık olurum, çünkü görünüşe bakmam, kalbime bakarım, onu dinlerim.

Erkeğimin keşfedebileceğim bir macera olmasını isterim, bedenim ve cinselliğim bir bütündür, bu nedenle ruhum ve bedenim bir bütün olarak uyarılmak ister, eşimin bunu bilmesini ve benimle tam olarak bütünleşmesini isterim…

View original post 844 kelime daha

Bir Cevap Yazın

