ütopyalar güzeldir.

Alışkanlıkların ve duyguların bir arada yürüdüğü modern zaman da kendimizle başbaşa kalabildiğimiz nadir zamanlarımız vardır. İçimize dönmek çok kolaymışçasına tüm spiritüel şeyleri denemeye koyuluruz. Beynimizin içerisindeki çarkları durdurmak mümkün değilken ve hayat oralarda ilerlerken bizlerin  1 sn bir nefes almalık durduralım diyesimiz varken sahi  “İç ‘e dönüş ”  mümkün müdür ?

Boş bir çerçeveye mutluluk için gerekli tüm araçları yükleriz. Diploma ,kariyer ,iş , fiziksel görünüş ,çevre , ego, toplumsal tittle ( iş dünyası ağzı ile mevcut durumunuz ) …. Ve tabi maaş … para para para …  Çerçeveyi dolduracak herşeyimiz vardır  ve o çerçeve gelir iş yerinizdeki masanızın bir ucunda durur. Baktıkça gururlanıp içindekilerle kendi İÇ- imizi ferahlatırız. Dayanılmaz bir hafiflikle …

Sonra bir gün  baktıkça mutsuzlaştığımızı farkederiz . Aslında yapmak istediğim bu değil ben bu olmak istemiyorum ne zaman oldum deriz … Çerçevenin içi boşalmaya başlar. Aslında tamda o an İÇ -ine dönüş başlar.

“SEN NE ZAMAN İÇ -İNDEN GEÇENLERİ YAPTIN ” dersin…

Aslında olmak istediklerine bakar onlar için SEN olmaya uğraşırsın.

20 ‘lerden 30 ‘lara geçerken ya bu duyguları hissetmeyen  bir sürü insan gibi zamanın size dayattığı o muhteşem işleriniz ,eşleriniz ve evleriniz ile mutluluk nidaları atıp mutlu yaşarsınız  ya da hisseden insanlar bir sürü insan  gibi

İÇ ‘e dönersiniz.

Daha çok insanla tanışmayı , daha çok yer görmeyi hayal edersiniz .

İnsana ,hayvana,doğaya dokunmayı hayal edersiniz .

Evrendeki yeriniz bir toz tanesi kadarken ve ortalama insan ömrü 75 yıl iken ve bunun bir çoğunu okul iş kariyer döngüsünde yemişken gidemediğimiz her konser tadamadığımız her tat ve göremediğimiz her dünya toprağı için yeniden yeniden yaşamak istersiniz .

O yüzden yaşadığım herşeye şükrederken yaşamadığım her şey için söverim ben .

Hayatımdaki insanlar için şükrederken ,gitmelerini istemediklerim için üzülürüm ben …

Yaşadığım tüm güzel anlar için şükrederken , kötü şeyleri hafızamızdan silmek gibi bir şey olmadığı için kızarım ben …

Ve tüm bunlar ELİMDE DEĞİL …

VEGA ” şarkısı gibi.

Çünkü insanoğlunun tüm iyi hislerini içimde taşırken kendi şeytanlarımla savaşıyorum .

Çünkü şeytanlarımın  ve meleklerimin oynayabildiği insanları seviyorum .

Çünkü ben böyleyim .

O yüzden

Ütopyalar güzeldir .

Bir Cevap Yazın

