MERHABA DÜNYALI BEN DOSTUM

İNSAN İLK YAZISINDA NE YAZACAĞINI BİLEMEZ ELİNE YÜZÜNE BULAŞTIRABİLİRİM  KORKUSU YASAR YA ASLINDA BENİM Kİ PEK ÖYLE SAYILMAZ. BEN BİRAZ SANKİ YAZIN İLK KEZ BİKİNİYLE PLAJLARA CIKMIŞ KIZ UTANGAÇLIĞINDAYIM . BENİM BİLDİĞİM HEP YAPTIĞIM BİR ŞEYİN HERKES TARAFINDAN GÖRÜLÜR OLMASI HALİ ….AZICIK GÖZETLENİYOR OLMA HİSSİ AMA PEK DE UMURUMDA DEĞİL SANIRIM . YILLARDIR HEP KENDIME YAZMIŞKEN NEDEN İÇİMİ SU EVRENE DÖKMEYİM .

ASLINDA BURASI YILLARDIR İÇİMDE TUTTUĞUM BİR HAYALİN BAŞLANGICI …  OYLE İDDİALI CÜMLELER KURMAK GİBİ BİR TAVRIM DA YOK . ÜLKEMİN SIRADAN İNSANLARINDAN BİRİNİN DAHA KAFA ÜTÜLEMELERİ  OLACAK  ÇOK FARKLI BİR ŞEY BEKLEMEYİN . USLANMAZ BİR HAYAL KURUCU OLARAK BEYNİMİN İÇİNDE SÜREKLİ KONUŞAN BİR KADIN VAR VE BEN O KADIN ARTIK BANA KONUŞMASIN BURAYA KONUŞSUN İSTİYORUM . 

PEKİ BU KADIN KİMDİR ? 

KADIN 28 YAŞINDA. 

İKTİSAT OKUMUŞ AMA KEŞKE TASARIM İLE İLGİLİ BİR ŞEYLER OKUSAYDIM DER .

ANKARALI BİR DENİZ SEVER . İSTANBUL SEVER . YARI ANTALYALI .AZ BUÇUK ESKİŞEHİRLİ …

SİNEMA SEVER TİYATRO SEVER EDEBİYAT SEVER  MÜZİK SEVER KAHVE SEVER.

YEMEK SEVER HAYVAN SEVER İNSAN SEVER . 

AYAKKABI SEVER  KİTAP SEVER DVD SEVER. 

ALKOL SEVER . SHOT BARDAKLARI SEVER . 

RENK SEVER BEYAZ SEVER SİYAH SEVER .

KUŞLARIN UÇUŞUNU SEVER.

DENİZ SEVER.

GÖKYÜZÜ SEVER  

AN SEVER . 

GÜNLÜK YAZMAYI SEVER. 

AJANDA SEVER .

ANİME SEVER . ( YENİ BAŞLADI ) 

DÖVME SEVER . ( OLACAK ) 

FOTOĞRAF SEVER .

DERGİ SEVER.

MİZAH SEVER. 

JEDİ SEVER.

SEVER SEVER SEVER … 

AMA EN ÇOK AY SEVER.  

KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞU İKEN ONA GİTME HAYALLERİ KURUP YAZI YAZMAYI SEVERDİ. 

SONRA DİLEKLER TUTTU . 

ŞİMDİ ;

AY ‘DAN MEKTUPLAR YAZIYOR . 

KENDİ İÇİN …

ve 

DESTİNA DORA İÇİN 

ÇÜNKÜ ;

#supergirlsjustwrite 

One thought on “MERHABA DÜNYALI BEN DOSTUM

Bir Yanıt Bırakın

